Subject: Päring liikluskahjujuhtumi asjaolude väljaselgitamiseks Endla 8, toimik 1265424
From: "Sandor Mesipuu" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 15:59:24 +0200

Tere

Edastame videosalvestise päringu.

Heade soovidega,

Sandor Mesipuu

Sõidukikahjude kahjukäsitleja

PZU Kindlustus

AB „Lietuvos draudimas“ Eesti filiaal

Pärnu mnt. 141, Tallinn 11314
+3726224893

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <tel:+3726224599> Klienditeenindus: + 372 622 4599

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirja adressaatidele.
Selle e-kirja kasutamine, sh kopeerimine, avaldamine või levitamine, on
lubatud üksnes saatja eelneval nõusolekul. Kui Te ei ole selle e-kirja
adressaat, palume Teile ekslikult saadetud e-kirjast viivitamata e-posti
teel teavitada saatjat ning kustutada saadud e-kiri ja selle lisad oma
arvutisüsteemist.

PZU isikuandmete töötlemise põhimõtetega saate tutvuda PZU kodulehel.
Isikuandmete töötlemist puudutavates küsimusest võite esitada päringu
aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked].

Hoia loodust, jäta see e-kiri printimata!